Veelgestelde vragen

Vind antwoord op al je vragen


Ja, de reparatie mag ten alle tijden worden geannuleerd. Indien wij al gestart zijn met de reparatie brengen wij € 30,- kosten in rekening voor de tijd en werkzaamheden.
Nee, bij Repair to Go bieden wij geen leentoestellen aan i.v.m. korte reparatie tijden.
  • Levenslang* voor originele onderdelen
  • 3 maanden voor niet-originele onderdelen
  *M.U.V. slijtage onderdelen. Voor originele slijtageonderdelen geldt; 6 maanden garantie!
Bij Repair to Go krijg jij als klant de keuze om voor een origineel en niet-origineel product te kiezen. Wij monteren het gekozen onderdeel op jouw toestel.
Garantie
De garantieduur verschilt per fabrikant en per product. Zolang als je garantie hebt op een product, garandeert de fabrikant of importeur dat het product bij normaal gebruik goed blijft werken. Als een product kapot gaat terwijl je er nog garantie op hebt, zullen wij eerst proberen het kosteloos te repareren of vervangen. Lukt dit ons niet binnen een redelijke termijn, dan zullen wij jou (een deel van) het aankoopbedrag vergoeden.
Beperkte garantie
Sommige producten hebben een korte garantieperiode, zoals bijvoorbeeld tweedehandse toestellen.
Geen garantie
Defecten veroorzaakt door normale slijtage, onheil van buitenaf (zand-, val- of vochtschade), verkeerd gebruik of achterstallig onderhoud vallen niet onder de garantie.
Verkopersgarantie
Als verkoper zijn wij wettelijk verplicht om producten te leveren die voldoen aan de verwachtingen die je als consument mag hebben.
Op jouw telefoon staan gevoelige informatie die niet bestemt is voor anderen, daardoor respecteren wij de privacy en gevoelige informatie van de klant met de hoogste prioriteit!
Hangt van de reparatie af. Kom je voor een scherm reparatie? Ga er dan maar vanuit dat het circa 30 minuten zal duren. Bel op voorhand even met de klantenservice om te vragen of het onderdeel dat je wilt laten vervangen op voorraad is. Ligt het product niet op voorraad? Dan wordt het besteld en zal het de volgende dag op voorraad zijn.
Geen paniek! Zodra wij je toestel in handen hebben voeren wij een onderzoek uit. Onze reparateurs constateren het probleem en vertellen jou de kosten voor reparatie. Als je akkoord gaat betaal je enkel voor de reparatie, de onderzoekskosten komen dan te vervallen. Ga je er niet mee akkoord door wat voor reden dan ook? Dan betaal je enkel de onderzoekskosten. Zie de onderzoekskosten in het volgende tabel:
  1. Smartphone onderzoekskosten = € 25,00
  2. Tablet onderzoekskosten = € 25,00
  3. Laptop / PC onderzoekskosten = € 35,00
Ja, je kan een gemaakte afspraak annuleren of wijzigen. Neem hiervoor contact op met het juiste filiaal. Heb je je toestel al ingeleverd en kan het toestel door ons gerepareerd worden maar kies jij er voor om het toestel niet te laten maken? Dan brengen wij €30 annuleringskosten in rekening.
Ja zeker, zowel bij het winkelcentrum Schalkwijk in Haarlem en in het centrum van Hoofddorp zijn genoeg parkeer mogelijkheden. Let wel op, wij beschikken niet over een privé parkeergelegenheid voor onze klanten. Wij verzoeken u vriendelijk om gebruik te maken van de bijgelegen parkeerplaatsen van de gemeentes. Bij de automaten die overal staan opgesteld, betaal je vooraf voor het aantal uren dat je nodig hebt. Je kunt contant betalen of met je mobiel via Yellowbrick of Parkmobile.